پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226537
اعزام تيم دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان به مسابقات ليگ برتر بانوان کشور
تاریخ انتشار : 1395/07/12
نمایش : 868
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان گفت:تيم فوتبال ساحلي بانوان دانشگاه آزاد واحد فارسان جهت شرکت در مسابقات ليگ برتر بانوان کشور به مربيگري خانم فاضلي به مسابقات اعزام مي شوند،اين دوره از مسابقات در بندعباس برگزار مي گردد.
حسين حيدري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود:مسابقات اين دوره در دو گروه برگزار مي گردد و برگزيدگان  اين دوره به مرحله نيمه نهايي راه پيدا خواهند کرد.

وي در ادامه اظهار داشت:با همت دکتر دادکان معاون ورزش دانشگاه  و با عنايتي که نسبت به ورزش دانشجويان داشتند تيم فوتبال ساحلي با حمايت دانشگاه تلاش خود را خواهند کرد تا به نتيجه مطلوبي برسند.

وي در ادامه تصريح کرد:بايد به جايگاه بزرگي که ورزش درسطح عمومي و قهرماني در فرهنگ،دين و جامعه ما دارد توجه شود و بايد اين را پاس بداريم. بايد در ورزش قهرماني نشان دهيم که همانگونه که در سطوح علمي، صنعتي، اجتماعي و علوم انساني توانمند هستيم، قهرمانان بزرگي را به کشور معرفي مي کنيم.

اين دوره از مسابقات بين تيمهايي از استان چهارمحال وبختياري، اصفهان،تهران وهرمزگان  برگزار خواهد شد.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html